top of page
  • Birgit P.

H5P kasutamine


Täna tegelesin H5P keskkonna uurimisega. Näiteks e-koolikott veebilehel on palju kasutatud justnimelt H5P abil tehtud slaide ja ülesandeid. Kuidas ise selliseid interaktiivseid slaide teha? Sellele ma vastust otsisingi...


H5P keskkond mulle iseenesest ei meeldi (vähemasti see tasuta netiversioon, mida mina proovisin). Igal pool on palju nuppe ning alati, kui midagi klikid, siis kerkib silme ette küsimus "kas sa oled kindel, et soovid seda teha"? Jah, pagan võtaks, miks muidu ma seda klikkisin. Pean möönma: H5P-s on palju erinevaid funktsioone, mida mujal ei leidu. Samas pisukene kasutajasõbralikkus pole veel kedagi pankrotti viinud.


Oma testesitluse koostasin pohlade teemal. Miks mitte?



Taustaks leitud pilt on väljaveninud ja see ei meeldi mulle mitte üks teps. Proovisin mitut erinevat pilti ja tulemus oli alati samasugune. Ma polnud sellesse esitlusse piisavalt kiindunud, et järgnevad 2 tundi veeta ideaalse pildi otsinguil.


Küsimuste tüüpe on erinevaid. Peamiselt jagunevad nad kaheks: kinnised ja lahtised küsimused. Mina kasutasin kinniseid küsimusi ehk leidus üks ja õige vastus. Lahtiste küsimuste puhul saab tavaliselt vastaja ise kirjutada oma vastuse (nt küsimusele "Millal sa plaanid tulevikus pohli süüa?")


Kokkuvõtlikult võin öelda, et H5P jättis mind üsna külmaks. Ma ootasin vähemasti kasutajasõbralikku keskkonda, kuid seda ei paistnud ühegi nurga pealt. Kiitus kõigile neile sisuloojatele, kes on selle kummalise programmi oma tahtele allutanud!

0 comments

Recent Posts

See All

Retsensioon

Selles postituses retsenseerin Kristeli digimappi, mis on leitav siit. 1. Teemade kajastatuse põhjalikkus Igat teemat on avatud just vajalikult määral: piisavalt, et oleks sisukas, ja mitte nii palju,

bottom of page